Garanti och reklamation
för CTC Partners
Rutiner vid reklamation och garantiärenden för CTC Partner
Anmälan om fel skall alltid göras till CTC, antingen via telefon 0372-880 00 eller mail service@ctc.se
Vid felanmälan ange:
• Serienummer på produkten
• Felorsak/felkod
En arbetsorder skapas och mailas till CTC Partner. (Om CTC Partner inte kan anta garantiärendet, återkoppla till
CTC så kontaktar CTC ett serviceombud).
Vid garantireparation skall material från CTC användas om ej annat är överenskommet mellan CTC och CTC Partner.
CTC skickar med retursedel tillsammans med material som skall returneras om inget annat är överenskommet mellan
CTC och CTC Partner.
Efter avslutat arbete skall arbetsorder fyllas i korrekt och skickas till CTC tillsammans med faktura.
CTC Partners faktura till CTC på utfört arbete skall alltid innehålla:
• Arbetsorderns referensnummer
• Serienummer på produkten
Faktura behandlas ej om inte material kommit hem tydligt uppmärkt med retursedel.
Vi ser gärna att ni mailar till faktura@ctc.se. Det går även bra att skicka via post till CTC AB, Box 309, 341 26 Ljungby.